Forum topics: Previous | Next
Page 1 of 1 (6 items)

Wanted.REAL.PROPER.R5.LiNE.XVID-mVs - Danish

Slettede den tidligere uploadede sub. Vil lige understrege at jeg ikke har den originale engelske undertekst som FTC har brugt til oversættelse (hvis de altså har brugt en). Jeg har "bare" rettet hele lortet igennem så godt jeg kunne. Ændret lidt sætninger her og der og trukket et par stykker sammen. Rettet så mange stavefejl jeg kunne (har ikke word i øjeblikket så jeg kan ikke bruge "F7" i subtitle workshop'), men har også rettet en del timinger, så det hele skulle passe meget bedre. (der var en del overlapninger og det giver nogle irriterende ryk når man læser). Nå men håber i kan bruge teksten, ellers må i selv igang *GG*

PS: I må meget gerne "rate" min sub.

Lyder godt, så det da næsten lige før jeg skal brænde den på ny med dine nye tekster.

Er godt nok begyndt på filmen men har kun lige set starten.

EDIT: en skam du lige glemte linie 17, der mangler "som jeg fik til en go pris" til sidst.

Ellers ser det sku godt ud :-)

Det var bevist med linie 17, da jeg synes den blev for lang, og det ikke betød noget det ikke kom med. Det er der mange subbere der burde gøre, for ikke at få 60-70 karakteres linier. Ikke noget jeg gør særlig tit, men i dette tilfælde fjernede det ikke noget af betydningen i scene syntes jeg. Men tak for feedbacken

Du har ret, linien blev lidt lang.

Har iøvrigt lige hentet en anden rip af Wanted som er med 5.1 AC3 lyd, ved ikke hvordan de har gjort dette, troede kun den fandtes med Line Audio Stereo pt.

Converxtodvd viser at den er med 5.1 så det må jo passe, skal chekke den senere samt se om jeg kan få lavet din sub fil om da denne er 1 CD rip.

Håber den er blir nem at syncronisere på plads, orker ik bøvle for meget med det i den her varme pheew hehe.

Forresten hvilket program bruger du til at editere sub filer med ? selv bruger jeg Submagic, men har fået et problem, igennem længere tid har den ikke ville vise billedet, lyden hører jeg dog så det kan lige gå, men stadig underligt hvorfor billed ikke kommer frem mere. Synes det skete efter jeg installerede SP3, ved dog ikke om den har noget med det at gøre.

1. Jeg bruger subtitle workshop" som er gratis, og fungerer rigtig godt.

2. Når de skriver ac3 5.1, har de højst sandsynligt kørt 2 ch. lyd igennem en konverter, eksempelvis http://forum.doom9.org/showthread.php?threadid=59949 men det bliver aldrig "ægte" 5.1. Lyden er jo rippet i 2. ch. i biografen, sikkert igennem høretelefon stikket i sædet (som de har i USA bl. a.)

3. Subtitle workshop er meget nem at sykronisere i, både efter allerede synkroniserede underteksters tidskoder, og samle 2 sub til 1. Det har jeg altid brugt. (hvis du har problemer med lyd eller billede i dit program er det højst tænkelig codecs der er problemet. prøv at installerer "koepi final xvid codec" http://www.afterdawn.com/software/video_software/codecs_and_filters/xvid.cfm, og "ac3 filter" http://www.codecsnow.dk/index.asp?mode=viscodec&id=7 . Jeg bruger ikke andre codecs overhovedet.

Og med ac3 lyd på kun 1 cd, (fylder som regel 384 k/bit), er der ikke meget tilbage til billedet. AC3 xvid film bør altid være 2 cd release for bedste billed kvalitet. (scene rules) :-)

Du fik ret det var ikke ægte 5.1 lyd, dvd afspilleren skrev godt nok også at det var 5.1 men der kom ingen lyd ud af baghøjtalerne overhovedet.

Ang. mit program så kan jeg ikke forstå hvis det er pga. et codec, fordi den har jo virket fint.

Tror jeg prøver den du bruger, evt. prøver jeg de 2 codecs du nævnte der.

Page 1 of 1 (6 items)